Flashplayer gedaan, via app geen full screen

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by -Zephir-, Jan 12, 2021.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -Zephir-

    -Zephir- User

    Geraak dus niet meer via browser op het spel en via de app verkrijg je nog altijd geen full screen. Dus zal non actief worden zolang het niet opgelost is. Ze waren tijdig op de hoogte en hebben dus gefaald om dit op te lossen.
     
    Jet-Jumbo likes this.
  2. Aaaapje

    Aaaapje User

    ****, geen full screen via de app!!!!! Wanneer wordt dit opgelost??!!
     
    Jet-Jumbo likes this.
  3. cloud1943

    cloud1943 User

    Met je eens Zephr,ze hadden tijd genoeg.Wel slim van ze,die app.het voorkomt dat je gaat claimen.
     
    Jet-Jumbo likes this.
  4. flightzero

    flightzero User

    Ik stop ook voorlopig met spelen tot BP het grote scherm gemaakt heeft. Bedankt iedereen die zo trouw vliegtuigen naar mijn vliegveld heeft gestuurd.:cool::)
     
    Jet-Jumbo likes this.
  5. -Zephir-

    -Zephir- User

    Heb ik gedaan, kreeg hetzelfde antwoord als begin van de app, we werken eraan. Tja jammer maar momenteel hou ik het voor bekeken.


    Hello -Zephir-,
    the full screen mode is currently still under construction. We will publish an information in the forum when it is completed.
    Kind regards,
    Dominik

    Bigpoint Customer Service Team
     
    Jet-Jumbo likes this.
  6. mash_013

    mash_013 User

    Ze moeten beginnen met die Dominik buiten te gooien, das net een papagaai.
    Alles wat je aan support vraagt wordt door hem bevestigd dat het klopt, maar aan het probleem wordt geen ene moer gedaan.

    Ik stop er voorlopig ook mee want dit spel was voor mij een ontspanning maar erger me eigen dood aan de organisatie die er achter zit, ik durf haast te zeggen dat ze dit niet eens opgelost krijgen want dit probleem was al ruim 2 jaar bekend.

    Dus beste spelers, als we nou allemaal stoppen misschien dat er dan wel iets aan gedaan wordt.
     
  7. Is er al nieuws over verbeteringen? Mis dat full screen toch wel heel erg.....
     
    Jet-Jumbo likes this.
  8. Geen probleem met Edge als browser
     
    Jet-Jumbo likes this.
  9. -Zephir-

    -Zephir- User

    gebruik ook edge en hier lukt flash player niet meer
     
    Jet-Jumbo likes this.
  10. olandiano

    olandiano User

    Je kunt niet meer met een browser werken, je moet 32 0f 64 bit downloaden,en dan krijg je een app op je startscherm of je moet de datum van je pc terug zetten. Dus hoe jij dat voor elkaar krijgt moet je maar eens vertellen. Mijn vriendin werkt nog met een Floppy disk, en dat gaat raar genoeg heel erg goed.:)
     
    Jet-Jumbo likes this.
  11. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg. Via Google lukt het niet, maar Edge wel. Heb ooit wel die 32 gedownload, maar ik log gewoon via www.skyrama.com in. En kan gewoon full sreen doen. No problems dan. Maar bij Google lukt het niet idd. Hoe het verder kan, moet je me niet vragen.
     
    Jet-Jumbo likes this.
  12. hilko159

    hilko159 User

    wat een baggerzooi die app. Ik kan niet meer spelen met groot scherm, zoals op Edge. Heb ik daarvoor een 22"scherm. Ik begrijp dat de ontwikkelaars van de app er niks aan doen. Dat wordt gewoon alles op hold zetten en voorlopig niet meerspelen
     
    Jet-Jumbo likes this.
  13. Jet-Jumbo

    Jet-Jumbo User

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    olandiano likes this.
  14. madmax100

    madmax100 User