Temporrary fix volledig scherm fix

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by madmax100, Jan 19, 2021.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. madmax100

    madmax100 User

    Hey nederlandse comunity ik heb een klein ome weggetje gevonden namelijk er is een chrome based browser die flash toe laat en je nog steeds skyrama kan spelen in fullscreen

    ik ben geen dev maar mss maak ik hier mensen mee blij

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Edit flight attendant: Link removed, we generally forbid the all external links. See also: Our Forum Netiquette.
     
    Last edited by moderator: Feb 1, 2021
    Clayton2301 and Jet-Jumbo like this.
  2. michielvde

    michielvde User

    Werkt goed, en ik zou denken dat er niet veel meer beveiligingsproblemen zijn dan de launcher (niet dat ik daar veel van ken :)).
    Ik gebruikte tot nu toe een Chinese browser die ongeveer hetzelfde werkt, maar dit is beter.
     
    Jet-Jumbo and madmax100 like this.
  3. madmax100

    madmax100 User

    Toch dan iemand die naar mij luisterd echt soms vraag ik mij af ik help een mens uit de nood en dan ben ik nog niet genoeg
     
    Jet-Jumbo likes this.
  4. Hallo, het is ongelofelijk. Ik weet niet wat en hoe het werkt, maar het werkt idd.
    Tot gisteren draaide ik nog op oude versie Edge en ging het ook nog prima. Maar sinds een update vanmiddag dezelfde problemen als iedereen hier. In de app geen fullscreen. Maar zojuist bovenstaande links gedaan. Beetje bang met het openen van het bestand, maar toch gedaan. Ik weet niet of het helemaal veilig is, maar het werkt in ieder geval prima
     
    Jet-Jumbo likes this.
  5. Jet-Jumbo

    Jet-Jumbo User

    [​IMG] [​IMG]
     
    olandiano likes this.
  6. Bedankt @madmax100 ! :)
     
    Last edited by moderator: Feb 2, 2021
  7. madmax100

    madmax100 User

    eindelijk nog iemand blij deze post duurt lang voor aleer iemand er blij mee is