zijden band

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by boertje1, Aug 3, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. boertje1

    boertje1 User

    Hallo, ik moet voor een opdracht "zijden band" verzamelen...
    Maar waar vind ik die? :rolleyes:
     
  2. Dat kan per cadeauwinkel level verschillen qua landen, maar als je met je muispijl eerst een vracht/cargo vliegtuig aanklikt en dan op de wereldkaart gaat zoeken met de muispijl. Dan moet je als het goed is vanzelf die zijden band tegen komen.

    Het aantal zijden banden kunnen per werelddeel verschillen.

    Tip: Het enige wat je ook nog in de gaten moet houden is dat niet magazijn vol is, want anders krijg je geen nieuwe zijden banden erbij.
     
    Last edited: Aug 3, 2017
  3. boertje1

    boertje1 User

    Bedankt...

    Blijkt dat ik eerst nog een level in de cadeauwinkel omhoog moet... :eek:
     
    Last edited: Aug 3, 2017
  4. Succes ermee en het spel.:cool:;)
     
  5. Azerbijan; aan Oostkant van Europa is vaak land waar zijden band kan worden gehaald....
     
  6. libra3009

    libra3009 User

    Ik moet ook zijden band verzamelen, maar kan het magazijn nergens vinden? Krijg je die pas vanaf een bepaald level? Ben nu op 67.
     
  7. Volgens mij niet. Maar je moet zover ik me kan herinneren (speel al langere tijd niet meer namelijk) met een vacht/cargo vliegtuig op zoek op de wereldkaart en dan als je de zijden band gevonden hebt daar de cargo vliegtuig heen sturen. Vergelijk in ieder geval het pictogram van de zijden band met die bij de verschillende (wereldwijd) landen. Ik heb al even (zonder pictogram) rond gekeken en volgens mij is er in Europa geen zijden band te verkrijgen, maar ik kan me vergissen en ik heb zelf level 77.

    Succes iedereen.
     
    Last edited: May 16, 2018
  8. libra3009

    libra3009 User

    Ik heb zijden band in het magazijn vol staan. Hoe krijg ik dat weer leeg? Als ik nieuwe vliegtuigen breng met band, telt het niet erbij. Hoe raak ik die zijden band weer kwijt dan??
     
  9. flightzero

    flightzero User

    Je moet ook de ogen,wol en de katoen ophalen. Dan klik je op de wieltjes van het winkeltje om de voorraad leeg te maken.Succes ermee.