touwtrekken

Discussion in 'General Archive' started by -rudi1234-, Aug 1, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wat een toeval, want was zelf na de laatste reactie al weg gegaan namelijk.:D:eek::rolleyes:
    Btw avond all en nummertje 600 opnieuw.:D:p:cool:

2. flightzero

flightzero User

599
    Welterusten voor straks:D:)

3. Ik blaas voor je 600 lampjes uit voordat ik m'n bed straks ga opzoeken.:rolleyes::p:cool:

4. charliemax

charliemax User

5. flightzero

flightzero User

598
    Goeiemorgen charliemax, en alle anderen die nog komen vandaag:)

6. 599
    Middag beide.

7. flightzero

flightzero User

8. 599
    Heb jij die regen en de harde wind deze kant op gestuurd soms?:(:mad::oops:

9. flightzero

flightzero User

598
    haha, nee die komt vanuit Engeland.:rolleyes:Hier valt het gelukkig mee, af en toe regent het met daar tussendoor het zonnetje.:cool::)

10. 599
    Je was toch verhuisd naar Engeland?;):cool::D Btw avond all.

11. flightzero

flightzero User

598
    ook goede avond. Het hoofdkantoor zit daar wel ,maar gelukkig staat mijn vliegveldje in het zonnige zuiden:p:D;)

12. 599
    Het was echt vreemd weer hier vandaag, werd wakker met zon ging op een gegeven moment boodschappen droog weg (begin van de middag "was ongeveer een uur weg") doen maar kwam wel nat thuis. Liep nog droog de supermarkt in maar eenmaal terug buiten regende het. En nu dondert het.

Tot mogge

Last edited: Sep 11, 2017
  13. flightzero

flightzero User

598
    Het slechte weer is ondertussen ook hier aankomen waaien.Het onweert en regent erg hard. Slapen we goed van. Welterusten en tot morgen:)

14. 599
    Middag all.:eek::cool:
    Het weer leek wel omgekeerd (vergeleken met gisteren zie reactie 372.):D:p:cool: Muv de donder dat wel gelukkig.:D:p:cool:

Last edited: Sep 12, 2017
  15. flightzero

flightzero User

598
    Goeiemiddag, Hier schijnt nu ook de zon. Vanmorgen af en toe flinke buien met harde wind,maar de temperatuur is wel goed.:D

16. Ik zie liever 599 zonnestralen dan dat aantal van jouw hoor!:rolleyes::p:eek::cool:

17. flightzero

flightzero User

598
    Ik heb er aan 1 al genoeg.:rolleyes::D:p:cool:;):)
    Ben weer eventjes weg. Smakelijk eten voor de vroege eters en en tot vanavond.:cool::)

18. 599
    Met die ene van jouw is de kans wel groter dat regen erna gaat vallen hè!;)

19. flightzero

flightzero User

598
    Na regen komt zonneschijn, en na zonneschijn komt ook weer regen:rolleyes::eek::D
    Goeie avond, lekker gegeten. Tijd voor koffie.Een bescheiden plaatje.:pIn de koffiehoek is nog niemando_O.[​IMG]

vanDijk1970 likes this.
  20. Jawel, want heb begin van de avond nog koffie bij de supermarkt gehaald want die was op. :oops::eek:Koste me nog 599 zweetdruppels ook nog (arme ikke.:rolleyes::D:D)

Thread Status:
Not open for further replies.