Support quick service geeft bijna altijd storing

Discussion in 'General Archive' started by mash_013, Oct 27, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mash_013

mash_013 User

gisteren tot 26 keer opnieuw ingelogd, toen heb ik het opgegeven, ik speel met 5 accounts en heb op 2 accounts een quick-service, de andere accounts geeft geen problemen.

de meeste problemen heb ik op mash_013, dan geen dubbele bonus, dan telt mijn EP teller niet, dan ben ik alles kwijt, en ik wordt er continue uit gedonderd.

volgens het support ligt het nooit aan skyrama, maar aan de gebruiker.

heb nog geen antwoord gekregen van "HET TEAM" van mijn problemen van afgelopen april dit jaar.

vonera likes this.
  2. Op het Engelse forum wordt over dit probleem ook veel geklaagd , en niemand krijgt antwoord of er iets mee gedaan wordt,Het event dat nu loopt is ook weer uit de oude doos,weer niets nieuws ,het wordt(is)steeds minder aantrekkelijk om te spelen.

3. mash_015

mash_015 User

ben echt aan het overwegen om ermee te gaan stoppen, jammer is dat ik al best veel geïnvesteerd heb, vandaag weer om de haverklap wordt ik er uit gedonderd

4. Dat is het probleem dat er al meerdere spelers ook nog toen de oude forum nog bestond ermee gestopt zijn. Ik speel ook al langere tijd niet meer om een voorbeeld maar te geven.

5. mash_013

mash_013 User

Reeds heb ik besloten om te stoppen, het support zijn clowns ze houden je aan het lijntje met "het team" wat totaal niet bestaat, ben er klaar mee me langer te laten beduvelen

6. charlois

charlois User

ik heb er anders bijna geen storingen met quik service en loopt het goed hopelijk kun je t probleem alsnog vinden su6es

7. flightzero

flightzero User

Ik heb ook met het gebruik van quickservice regelmatig technische foutmeldingen.

8. jmverboon

jmverboon User

Vandaag al 6 x dezelfde vliegtuigen laten landen:(omdat er steeds een technische fout was en ik telkens een half uur in tijd teruggezet wordt. Het wordt er niet leuker op :mad:

vonera likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.