opnieuw begonnen, zoek vlieg buddy's

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by DeathHorde33, Mar 15, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. ik ben Jaren geleden gestopt met dit spel vanwegen redenen die ik nu niet ga uitleggen omdat het te veel is en prive .
    maar kort samen gevat zoek ik nieuwe vlieg buddy's om mee te vliegen en hopelijk weer een community mee op te bouwen.
    -------------------------------------------------------------
    I stopped this game years ago reasons that I'm not going to explain now because it's too much and private.
    but briefly together I look for new fly buddies to fly with and hopefully build a community with it again.

    Dutch or english

    Naam: DeathHorde33
    User-ID: 13299906
     
    freebird.1964 likes this.
  2. balr.uud

    balr.uud User

    toegevoegd

    balr.uud
    Venezuela
    level 55
     
    freebird.1964 likes this.
  3. Iceman1730

    Iceman1730 User

    Beide toegevoegd... :)

    Iceman1730
     
    freebird.1964 likes this.
  4. burff

    burff User

    Ook toegevoegd
    Ik ben burff een net nieuwe speler.
    naam: burff - nummer: 12361237 - land: Colombia

    Momenteel level 12 maar ik weet van vroeger account (lyora, 4 jaar geleden) dat dit niet lang meer zo is.
     
  5. toegevoegd
     
  6. alphawolf2

    alphawolf2 User

    toegevoegd
     
  7. Ook toegevoegd!

    Naam: Evelien0307
    User-ID: 10022024
     
  8. kan mij iemand zeggen hoe ik mijn vliegveld anders indeel
    ben jaren geleden ook gestopt weet zelfs de wachtwoorden niet meer
    dus opnieuw beginnen lol
     
  9. net begonnen kan er mij iemand kleine tuigen sturen aub
    wil zo snel mogelijk weer bij de grote horen
    alvast bedankt voeg mij toe aub
     
  10. ik ben heel de avond online dus iemand die zijn vloot wil sturen ik kan veel aan en anders spoed afwikkeling dus laat maar komen zend alles terug
     
  11. iedereen mag mij toevoegen als hij wil, stuur maar 1 keertje iets en dan zal ik ook reageren met vliegtuigen
     
  12. phboos

    phboos User

    Zodra je on line bent en je toren is zichtbaar groen,stuur ik vliegtuigen,hopelijk heb je tijd om ze te behandelen,maar indien dat niet lukt heb ik gewoon pech en probeer het de volgende keer gewoon weer.
    Succes met het spel