Op zoek naar nieuwe vrienden

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by papara, Dec 7, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Tags:
  1. papara

    papara User

    Hallo iedereen, ik ben na een heeeeele lange tijd inactief te zijn geweest weer terug. Nu heb ik wel wat vrienden in mijn vriendenlijst staan, maar veel van die mensen spelen het ook al lang niet meer. Ik ben dus op zoek naar nieuwe actieve vrienden, waar ik vliegtuigen naar kan sturen en waarvan ik ze kan ontvangen.
    Username: papara
    User-id: 2356750
     
    Jet-Jumbo likes this.
  2. phboos

    phboos User

    zorg dat je verkeerstoren groen is en dan komen de vliegtuigen ook
     
    Jet-Jumbo likes this.
  3. Ik heb je toegevoegd!
    Als er nog meer mensen mij willen toevoegen, mijn User ID is: 13481271
     
    Jet-Jumbo likes this.
  4. Ik vind het vies tegenvallen. Een aantal vrienden stuurt trouw, wanneer je Groen bent, maar veruit de meesten zitten op een heel hoog level en hebben blijkbaar geen zin om mensen van level 48 vliegtuigen te sturen. Wel alles van je aannemen, maar nooit iets terug krijgen.
    Op dit moment ook wel 9 "vrienden" online met een groen vliegveld. Zelf al geruime tijd groen, maar je krijgt niks van ze.
     
    Jet-Jumbo likes this.
  5. airbus71

    airbus71 User

    Ik stuur juist meestal vliegtuigen naar mensen die beetje laag staan, zodat ze kunnen stijgen.
     
    Jet-Jumbo likes this.
  6. Jet-Jumbo

    Jet-Jumbo User

    [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    olandiano likes this.
  7. JariVdV

    JariVdV User

    Kunnen jullie mij ook toevoegen? Ben nog niet lang geleden begonnen en pas rank 25, dus planes met veel cash en rp zijn handig