Klaarblijkelijk is de Nederlandse forum per vandaag gesloten.

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by vanDijk1970, Jul 27, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Naar blijkt is het Nederlandse forum gesloten ben ik als eerste Nederlandse speler er achter gekomen.

Hoe het verder werkt zullen jullie even op de mods moeten wachten, want zoals hierboven vermeld ben ik ook maar een speler en niet iemand van team Skyrama of een mod.

madmax100, Jet-Jumbo and flightzero like this.
  2. Robobob

Robobob User

Hi vanDijk1970, het was wel aangegeven maar hoe het precies zit weet ik ook niet ;)

Jet-Jumbo likes this.
  3. charliemax

charliemax User

Hoi allemaal,

wij wisten ook alleen dat het forum zou sluiten, maar niet precies wanneer. Dus voor ons was dit gisteren ook een verrassing. Dus nu kunnen we enkel hier in het Nederlands kletsen;)
    Hier op dit forum ben ik trouwens ook 'gewoon' een speler en geen mod meer. Dus voor vragen wordt het toch Engels praten;)

Nogmaals DANK voor alle gezelligheid op het Nederlandse forum en zal hier af en toe ook nog eens binnenwaaien:D

4. jmverboon

jmverboon User

Dat was abrupt. En blijkbaar is er een event begonnen waar geen bal aan is. Zo als ik zei het begin van het einde.

Jet-Jumbo and Daan-PL like this.
  5. Ik wist het ook, alleen bij het vorige forum (zie ook de reactie van Chariemax "reactie 3") was het nog Woensdag (begin van de avond) nog niet bekend en aangezien ik gister ochtend vroeg eruit moest heb ik niet tot 24:00 (ik denk in 24 uur aanduiding) op het forum aanwezig. Dus wat later op de avond bekend daarover zou/was geworden had ik dan misschien gemist daarom mijn opmerking als topic starter.

Aangezien ik de eerste was die hier een reactie achter liet, en vaak als 1 van de laatste (als ik al reactie op z'n plaats vind) reageer.

Jet-Jumbo likes this.
  6. Krijg met al die ouwe events e.d. ook het gevoel dat het spel minder populair is en de rek eruit is. niks vernieuwend meer

Jet-Jumbo, Robobob and Daan-PL like this.
  7. Robobob

Robobob User

Jazeker, maar goed, vlieg weer is voor de fun.... :D

Jet-Jumbo and jwdewolf like this.
  8. jwdewolf

jwdewolf User

In ieder geval positief dat we hier een stukje "NL" hebben ,gezellig toch :D

Jet-Jumbo and flightzero like this.
  9. Daan-PL

Daan-PL User

Herhaling event + slechte droprate (geen verassing meer de laatste maanden) zorgt voor mij minder vliegplezier. Ook heb ik het gevoel dat Bigpoint zomaar eens de stekker van Skyrama er uit kan trekken. Laatste tijd weinig vernieuwends. Hopelijk ziet Bigpoint ook in dat minder spelers niet meer skyrama spelen. Misschien dat ze dan iets veranderen om het toch nog aantrekkelijk te maken. Mensen kunnen het met mij eens zijn of niet, zo denk ik er over de laatste tijd.

Jet-Jumbo and Air-Henk like this.
  10. flightzero

flightzero User

Ik kom snel even langsvliegen om al mijn vliegvrienden een prettig weekend te wensen.Ik ben voorlopig gestopt met spelen,omdat ik het erg saai begon te vinden. Af en toe kom ik hier kijken,want dat mis ik wel.:D:cool:

Jet-Jumbo, vanDijk1970 and jwdewolf like this.
  11. jwdewolf

jwdewolf User

ja maar flightzero , hoe vinden die spaanse gasten dan de zeeuwse kust als jij ze er niet brengt :oops::(

12. flightzero

flightzero User

Ze fluisteren hier wel dat ze dol waren op de zeeuwse bolussen en het mooie zeeuwse strand. :DZe zullen vast en zeker nog een keertje aankomen waaien.:):)Heb nog wat flappen staan, die goed zijn voor een paar keer qs. Zal mijn torentje altijd aanzetten als ik speel.:cool:

Jet-Jumbo, vanDijk1970 and jwdewolf like this.
  13. jwdewolf

jwdewolf User

Mooi ;) , we zullen ze dan ook nog met een lekker softijsje verwennen.....

14. Air-Henk

Air-Henk User

Ik vind het weer een aanfluiting zeg. weer een event uit de oude doos.

ze beloven van alles en niks werkt.

Water en Heli in het recycle center, quest en nieuwe events.

De laatste tijd is het alleen maar oude rotzooi weer opnieuw in het spel zetten.

Hoe bederf je iemands spel plezier. Ga zo door.

15. Montforts

Montforts User

dan kom ik maar hier af en toe kijken totdat iemand besluit om dit forum ook te sluiten

is er iemand die weet waarom het Nederlandse forum is gesloten, was er te weinig belangstelling ?

groetjes

Jet-Jumbo likes this.
  16. Er was inderdaad te weinig "passage" op het forum...

Jet-Jumbo likes this.
  17. Montforts

Montforts User

ik las de uitleg in het Engelse gedeelte. BP is dat voor een deel zelf schuld, zij beloven en komen die beloftes niet na.Vernieuwen niet, dan stoppen spelers vanzelf. Iedereen kan het zelf verzinnen.

Jet-Jumbo and ArieKanarie like this.
  18. -rudi1234-

-rudi1234- User

waarom hebben ze de oude forums eigenlijk verwijderd?

Jet-Jumbo likes this.
  19. flightzero

flightzero User

[​IMG]Helifarmer( van het engelse forum) maakte voor mij deze banner. :cool::cool:

ArieKanarie, jwdewolf and vanDijk1970 like this.
  20. Avond all.

Dacht dat je met pensioen was (grapje?):rolleyes::p:cool:

Jet-Jumbo, jwdewolf and flightzero like this.