Happy hour 30%

Discussion in 'Nederlands gedeelte' started by Air-Henk, Aug 6, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Air-Henk

Air-Henk User

Het moet toch niet gekker worden.

Als er heel veel mensen spelen komt er af en toe eens een happy hour van 25% langs.

Nu speelt er bijna geen hond meer en gaan ze stunten met 30%

Hoe krijg je je geld binnen.

Laat ze eerst maar eens wat dingen gaan oplossen voordat ze gaan lopen smijten met hoge happy hours.

Echt niet normaal weer.

2. Daan-PL

Daan-PL User

Lijkt mij bijna het einde van Skyrama :(

Jet-Jumbo likes this.
  3. Robobob

Robobob User

Ja echt klote, snap er niks van. Lijkt mij idd ook bijna dat het op zijn einde aan het lopen is......

Jet-Jumbo likes this.
  4. Air-Henk

Air-Henk User

Ja echt heel zonde dat ze er zo weinig mee doen.

Ik heb nu een halfjaar last van het cargo vliegen. zodra er eentje terug komt krijg ik een tf.
    Hopelijk gaan ze er toch echt nog wat aan doen.

Ik ben nu beetje aan het proberen om zo af en toe glas te verzamelen. (met de hand natuurlijk)

Na 10 minuten wachten wil het soms lukken dat ze weg zijn. soms staan ze gewoon weer op hun pad.

Jet-Jumbo likes this.
  5. Ter info, charliemax en ik zijn op bezoek geweest bij BP enkele weken geleden, zoals ik al op NL forum vermeld had, wij hebben geen gesprek kunnen hebben met het team of de CM (uit goede bron heb ik later vernomen dat ze dat niet wou omdat ik haar al te dikwijls te warm onder haar voeten had gemaakt ivm het spel en de problemen van de spelers, ze was er zelfs niet)

En ja team??? 1 team voor 4 games dus. :confused:

Dus helaas is het af te wachten wat er gaat gebeuren.

ArieKanarie and olandiano like this.
  6. Air-Henk

Air-Henk User

Dat zeg toch wel genoeg. ze willen er van af

Jet-Jumbo likes this.
  7. Daan-PL

Daan-PL User

Henk, het is nog gekker geworden :p Vandaag 5 uur lang 40% Happy hour o_O

Jet-Jumbo likes this.
  8. Air-Henk

Air-Henk User

Ze willen echt alleen maar geld zien bij Bigpoint volgens mij. Nu zie ik zelfs al 40% AC extra bij een storting.

Wat een aflopende zaak is dit zeg.
    Op het hoogtij van het spel had je puur geluk met 25% nu speelt er bijna geen grote speler meer gaan ze 40% happy hour doen.

Laat ze nu eerst maar eens wat gaan oplossing daar in Hamburg, voordat ze weer gaan lopen bedelen voor geld.

Jet-Jumbo, Robobob and Daan-PL like this.
  9. Bigpoint is dit jaar overgenomen, ik denk dat Skyrama komende tijd op een (extreem) laag pitje staat omdat ze de investering zo snel mogelijk willen terugverdienen. Dat doen ze niet bij Skyrama, maar bij de meer populaire spellen van Bigpoint. Dat zou ook de laatste Happyhours kunnen verklaren: spelers zo veel mogelijk vasthouden zonder werkelijk tijd en energie in het spel te steken. Ik vermoed dat ze het spel eerder zullen afstoten dan stopzetten, Youzu heeft naar verluidt €80.000.000,- betaald voor aandelen. Dat geld wil je niet verbranden in de open haard. In ieder geval is duidelijk dat we voorlopig geen grote verbeteringen hoeven te verwachten in het spel.

Jet-Jumbo likes this.
  10. mario392

mario392 User

Nu al 50 procent happy hour. Zal niet veel meer uitmaken. Skyrama is klaar.

11. Heb dit spel echt Jaren met veel plezier gespeeld. Maar als ik dit zo lees heb ik toch op tijd zelf de stekker eruit getrokken.

olandiano likes this.
  12. olandiano

olandiano User

Hallo Last one, je hebt helemaal gelijk. Ik heb je jaren gevolgd ook op het NL forum, geweldige conversaties waren het. Het is jammer dat het zo gelopen is. Misschien wordt het ooit zoals het zijn moet, al denk ik van niet.Het ga je goed....groetjes.