Assembleren

Discussion in 'General Archive' started by koffieboon, Mar 14, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koffieboon

koffieboon User

Ik heb al enkele keren een Iceing 636 proberen te assembleren maar elke keer blijk
    ik te weinig aircoins te hebben. Maar ik ben wel gelijk veel aircoins en glas
    kwijt en dat zie ik niet meer terug. Waarom worden aircoins , glas e.d. niet
    geretourneerd als blijkt dat je niet verder kan assambleren

2. koffieboon

koffieboon User

Ter verduidelijking; regelmatig is dit bij mij voorgekomen en na melding bij Bigpoint is er nooit een duidelijk antwoord van Bigpoint gekomen
    Zijn er meer spelers die dit probleem ook hebben ?

3. flightzero

flightzero User

Ik heb op het oude Nederlandstalige forum gelezen dat als je een groot L vliegtuig stapsgewijs maakt dat de gebruikte materialen bewaard blijven in de montage hal tot je het hele vliegtuig af kunt bouwen.Ik zorg zelf altijd voor voldoende materiaal zodat het vliegtuig in een keer gebouwd kan worden.

4. koffieboon

koffieboon User

Sorry Flightzero, in de montagehal is alles verdwenen en ook behoorlijk wat aircoins. Ik begrijp niet waarom dit niet teruggestort wordt want je hebt het uiteindelijk niet gekregen. Dit heb ik ook gemeld op de supportafdeling maar hun antwoorden zijn nietszeggend.

5. Hoi Koffieboon, welkom bij Skyrama, het spel waar gebruikers op handen worden gedragen door de eigenaar Bigpoint en waar je altijd uiterst attent wordt geholpen door support!

Niet dus :D

Heb onlangs ook dit probleem gehad, 3 fases gebouwd, niet genoeg voor fase 4, kreeg als reactie van support dat ze bouwmaterialen niet terugstorten als die verdwijnen. Volgens mij deden ze dat voorheen wel (toen Nederlands forum er nog was) maar zeker weten doe ik dit niet. Ik bouwde toen nog geen L-planes.

Wat jij beschrijft is een bug die nooit opgelost is en waarschijnlijk ook nooit opgelost zal gaan worden. Wat Flightzero vertelt is de enige methode om deze bug te omzeilen: verzamel al het nodige materiaal voor alle 4 de bouwfases en bouw dan het vliegtuig in één keer. Dit zou goed moeten gaan. Op deze manier heb ik er zelf al een aantal gebouwd, bij Flightzero gaat het blijkbaar ook goed en ik krijg regelmatig L-planes uit alle landen als ik het lampje op groen zet.

Dus helaas zul je opnieuw moeten gaan sparen. Goed plannen, bij de FAQ kun je zien hoeveel spullen en coins je nodig hebt voor welk vliegtuig. Tijdens het bouwen niet uitloggen, volgens mij ben je de spullen dan ook kwijt.

topgun123 likes this.
  6. goede tip, ga ik zeker op letten, alvast bedankt!
    renate- vlieger(newbie) ;-)

Thread Status:
Not open for further replies.